Aktuelt

Aktuelt / Nyheter

Vi har årets beste medieselger

5/11-21
Torsdag ettermiddag gikk Martine Westvik, Major Client Manager i Clear Channel, av med den ærefulle prisen «Årets beste medieselger».

Les mer
Aktuelt / Flyplass, Innsikt og Kampanje-effekt og Markedsplass

Porsche med enda en vellykket lansering på Oslo lufthavn

03/11-21
For Porsche ble Oslo Lufthavn et naturlig sted å være for å treffe den rette kjøpergruppen da de skulle lansere den nye Taycan Cross Turismo. Formålet var å skape oppmerksomhet, interesse og aktivering.

Les mer
Aktuelt / Innsikt, Kampanje-effekt og Merkevarebygging og Nyheter

Knallsterke resultater for Avisa Oslo

2/3-21
Avisa Oslo sin lansering rundt nyttår er et perfekt eksempel på hvordan man kan bruke Clear Channel sin produktmiks på en måte som skaper resultater. Med digitale flater på kjøpesentre, i kollektivtransporten samt adshel og impact flater på utsiden av busser og trikker, utgjorde denne kombinasjonen en effekt som leverte resultater langt over snittet på post kampanjetesten.

Les mer
Aktuelt / Kampanje-effekt, Mediemiks og Merkevarebygging og Nyheter

Odas merkevarebygging med Clear Channel

29/9-21
Oda (tidligere Kolonial) har hatt en imponerende utvikling siden selskapet ble startet i 2013. Helt siden starten har de jobbet aktivt med utendørsreklame med Clear Channel.

Les mer
Aktuelt / Nyheter

Clear Channel styrker salgsteamene

18/10-21
Norge har gjenåpnet, og menneskene strømmer tilbake til gatene, på kollektivtransporten og på flyplassene. For å møte tilstrømmingen fra annonsørene, styrker Clear Channel nå salgsteamene.

Les mer
Aktuelt / Create, Markedsplass og Nyheter

Dior pop-up på Jernbanetorget

12/10-21
Dior gikk for en kreativ løsning da de skulle lansere sin nye Miss Dior Eau De Parfum, og fikk hjelp av Clear Channel.

Les mer
Aktuelt / Adshel, Create og Markedsplass og Merkevarebygging og Nyheter og Transit

Polestar skaper impact med Clear Channel

5/10-21
Rekkevidde er viktig ved merkevarebygging. I Oslo kan man nå 97% av byens befolkning i løpet av en uke gjennom våre kanaler. Polestar er et eksempel på en kunde som gikk ut bredt og benyttet seg av mange ulike format da de skulle lansere sin nye bil Polestar 2.

Les mer
Aktuelt / Innsikt, Nyheter

Faglig påfyll, inspirasjon og god stemning

1/10-21
Onsdag 29. september gikk vårt årlige høstarrangement av stabelen. Det var god stemning blant gjestene, som fikk faglig påfyll – både i form av innsikt og inspirasjon.

Les mer

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no