10/1-23
På alle T-banestasjoner i Skandinavia, skal det vises mindfulness-øvelser i hele januar. Slik ønsker Clear Channel å redusere stress og angstfølelse, og øke tilstedeværelsen til millioner av Skandinaver.
3/10-22
For mange fotballspillere er trakasserende ord og meldinger en del av hverdagen. Nå lanserer Vålerenga og Clear Channel kampanjen «La fotball være fotball» der de inviterer hele fotballfamilien til å ta del i kampanjen.
23/9-22
Avinor melder om at ni av ti passasjerer er tilbake etter pandemien. Totalt reiste over 4,5 millioner passasjerer til, fra eller via Avinors lufthavner i august 2022. På Oslo lufthavn er økningen i utenlandstrafikk på hele 230 prosent fra august 2021 til august i år.
12/10-22
Varemerket gjennomførte en spektakulær og massiv out-of-home-kampanje med alt fra digitale adshels, station domination på Jernbanetorget, en make up artist / kunstner og en fantastisk Create-løsning på trikkestoppet på Aker Brygge.
24/8-22
Clear Channel har brukt sommeren til å ansette nye hoder som skal styrke selskapet ytterligere. De nyansatte er hentet fra konkurrenter, tech-bransjen, mediebyrå og Finn.no.
16/9-22
I et fortsatt sterkt 2022 med flere nye strategisk viktige kontrakter, ønsker Clear Channel Scandinavia nye navn og posisjoner velkommen til det skandinaviske lederteamet. Branka Solar overtar rollen som Scandinavian Chief Development & Construction Officer, mens Claes Kugelberg er utnevnt til selskapets Deputy Chief Executive Officer.