Aktuelt

Showcase / Digitale Adshel, Inspirasjon

Snakk med plakaten!

Publikum på jernbanestasjon i Zürich ble svært overrasket da de fikk gratis togbilletter mens de var i live videosamtale med bonde ute i fjellheimen - via digitale plakater. Sveitsisk turistkontor gikk nye veier for å tiltrekke nye besøkende. Ta en kopp kaffe og bruk 162 sekunder av dagen din på filmen - vi garanterer at du kommer i godt humør!

Les mer
Showcase / Inspirasjon, Mediemiks og Merkevarebygging

«They Changed the World Not the Shirt»

GANT dominerte Oslo og omegn med en stor merkevarebyggende kampanje på alle arenaer: I bymiljøet, i kollektivtrafikken, på flyplassen og på Aker Brygge. Se video!

Les mer
Aktuelt

Gullkalven 2016

Clear Channel er i år igjen en av hovedsamarbeidspartnerne til Gullkalven. Norges største studentkonkurranse innenfor kreativ kommunikasjon. Konkurransen går ut på å skape noe nytt og er en enorm mulighet for studentene til å vise frem nettopp sine idéer for aktuelle arbeidsgivere og dermed et springbrett ut i arbeidslivet.

Les mer
Showcase / Adshel, Sosiale medier

Løpende lansering av Johaug

Johaug lanserte kolleksjon med "board til board" treningsøkt før jul i 2015. Johaug jogget gjennom hovedstaden, hvor publikum på forhånd - via noen få boards i Oslo - var invitert til å møte opp og treffe idrettsstjernen. Ved å dele bilder av seansen på Instagram, kunne de vinne signerte jakker brukt av Therese den dagen.

Les mer
Showcase / Inspirasjon, Total Station Domination

Drøm om solen

Apollo ville minne vinterkalde nordmenn på at det er mulig å finne varmen igjen. De valgte å dekke hele Nationaltheatret stasjon med bilder av sommer & sol i Hellas for å friste til reisebestilling. MAKE, kreativ avdeling i Clear Channel, Bistod Apollo med utforming av kampanjen på Nationaltheatret stasjon.

Les mer
Aktuelt

Fikk reklameplass for 1 million

I desember annonserte Clear Channel at vi ville gi bort reklameplass til en verdi av 1 million kroner til en veldedig organisasjon i julegave. Vi mottok mange gode søknader og kåret Stiftelsen Organdonasjon som vinner. Organisasjonen håper at en reklamekampanje med tittelen "Si det for å bli det!" bidrar til å snu trenden med flere pasienter på venteliste og færre donorer.

Les mer
Aktuelt

Jobbe i Clear Channel?

Vi er et selskap i sterk vekst og har stadig behov for nye medarbeidere. Du er velkommen til å sende en åpen søknad.

Les mer
Showcase / Inspirasjon, Mediemiks og Samfunnsansvar

Earth Hour i Oslo med WWF

WWF ville skape oppmerksomhet om den årlige Earth Hour: De hadde en kampanje i Oslo som inkluderte å skape et kunstverk utenfor Stortinget utelukkende basert på twittermeldinger med hasthtag #Earth Hour, slik at utendørs og sosiale medier spilte sammen i en mediemiks som skapte mest mulig blest om dagen.

Les mer
Showcase

Ny brukerundersøkelse fra OSL

Epinion utførte i mars 2016 en større brukerundersøkelse på Oslo Lufthavn, på vegne av Clear Channel. Den ga interessant innsikt i passasjerers adferd og preferanser.

Les mer

Ring oss

På 22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no