volvo-01dag-1.jpeg
Showcase

Volvo lanserte nye biler med brask & bram

Installasjonen stod på Aker Brygge i april og var en del av en Europa-turné, med Oslo som første destinasjon. En slik type annonsering, med produktet vi i Clear Channel kaller Markedsplass, fikk Volvo Cars direkte kontakt med publikum og benyttet til fulle det kreative spillerommet som er mulig på Aker Brygge.

Direkte kontakt med publikum

Volvo Cars ønsket en tydelig og effektiv lansering som bygget merkevaren, og samtidig var det viktig å få nærkontakt med publikum. Kampanjen og installasjonen er skreddersydd for Volvo Cars, og kombinasjonen av stål, glass og oljet treverk på en lokasjon som Aker Brygge, gjør dette til en unik og eksklusiv utstilling. Installasjonen kombineres med arrangementer på Restaurant Onda. Aker Brygge gir muligheter for eksponering som kan være mer utfordrende å få til ellers i bybildet. Her kan du lese mer om bruk av Markedsplass i som annonseringsform.

Vi legger stor vekt på totalopplevelsen av bilene våre når vi investerer i denne pop-up installasjonen - derfor spiller Aker Brygges arkitektur, infrastruktur og bryggedriftens evne til å holde området rent & pent viktige roller i den store sammenhengen.

Rune Gutteberg Hansen, informasjonsdirektør hos Volvo Cars

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no