d90a94d3-110c-429f-b6db-8a5ef6102708.jpg
Showcase / Nyheter, Total Station Domination

Apollo tester nytt utendørsprodukt

På nyåret vekket Apollo nordmenns reiselyst ved å dekke hele Nationaltheatret stasjon med bilder av Hellas. Apollo fulgte i april opp suksessen med bruk av et nytt utendørsprodukt. Denne gangen har reisearrangøren valgt å dekorere trappene på utvalgte T-banestasjoner i Oslo.

"Som reisearrangør har man en stor fordel fordi man selger noe positivt, dermed kan vi også tillate oss å være litt lekne i måten vi viser frem varemerket på. Utstillingen på Nationaltheatret skapte et enormt engasjement, og det ga virkelig mersmak å kommunisere med kundene på en ny måte."

Marcus Lundgren, Head of Sales and Marketing i Apollo

Januar-kampanjen "Drøm om solen"

Kampanjen som Apollo hadde i januar var en Total Station Domination, hvor de heldekorerte T-banestasjonen på Nationaltheatret i Oslo med folie på vegger, søyler, Adshel og Digitale Adshel. Med denne type markedsføring fanges oppmerksomheten på utradisjonelt vis. Her kan du se bilder fra kampanjen.

Ring oss

På 22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no