Nå urbane målgrupper i kollektivtrafikken

Tall for 2015 viser at det var 341 millioner reiser med kollektivtransport i fjor i Oslo og Akershus. Det var en økning på 15 millioner reiser, eller 41 000 nye reiser hver dag (Kilde: Aftenposten/NSB, 2016). Dette er utvilsomt en arena som gir god dekning og frekvens mot et stort publikum.

Med annonsering i kollektivtrafikken når du store grupper av befolkningen, når de har tid til å ta innover seg budskapet.

viacom-3.jpg

Dekning i Oslo kommune

62 %

Reisende per uke

5,9 mill.

Flater innvendig kollektivt

23 600

Flater utvendig kollektivt

3 400

Showcase / Inspirasjon, Total Station Domination

United States of Oslo

En regnfull novemberdag i 2015 tok Norwegian tok over Nationaltheatret T-banestasjon på tirsdag og skapte liv og røre med et mini-New York midt i Oslo. Alt ned til minste detalj var ivaretatt; kjente gatemusikanter og Naked Cowboy var fløyet inn fra Times Square, gospelkor sang, pretzels ble servert, og selv kumlokkene var byttet ut med originale kumlokk fra the Big Apple.

Les mer
Showcase / Digitalt, Programmatic

Sanntidsdata fra Ruter integrert i kampanje

Da Egmont lanserte sin nye app Flipp i digitale utendørsmedier, ble dette gjennomført på en måte som aldri tidligere har blitt gjort i Norge. Målet var å få publikum til å bruke ventetiden før neste T-bane til å laste ned app'en. Hver digitale annonse fortalte i sanntid hvor lenge det var til neste tog, for å vise at man kunne rekke å laste ned Flipp før T-banen ankom.

Les mer

Ring oss

På 22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no