Få synlighet på store flater i bymiljøet

Utendørsreklame er en naturlig del av bybildet. Som annonsør får du god synlighet i det offentlige rom, med mulighet til å nå frem til store grupper mennesker med kraftfull kommunikasjon. Rett budskap i rett miljø kan være inspirerende for publikum, på en positiv måte som ikke er påtrengende.

Med dagens teknologiske muligheter kan du kombinere klassiske plakater med digitale og interaktive kampanjer, slik at du når målgruppene dine på kreative måter og med god effekt.

CCN_1920_1080pix_Bybildet.jpg

Klassiske flater

2 200

Nasjonal dekning

53,5 %

Eksponeringer pr. uke

48,6 mill.

Bysykler

1 890

Showcase / Adshel, Inspirasjon og Ny teknologi

Kjenn varmen

Norsk Filmdistribusjon gikk helt nye veier da de lanserte filmen "Mannen fra Snåsa" i vinter. Publikum kunne kjenne varme når de la hendene sine på plakater på buss- og trikkeholdeplasser i Oslo og Trondheim. Den nyskapende kampanjen vakte stor oppmerksomhet i vinterkulden og er et godt eksempel på ny og kreativ bruk av teknologi.

Les mer
Showcase / Adshel, Sosiale medier

Løpende lansering av Johaug

Johaug lanserte kolleksjon med "board til board" treningsøkt før jul i 2015. Johaug jogget gjennom hovedstaden, hvor publikum på forhånd - via noen få boards i Oslo - var invitert til å møte opp og treffe idrettsstjernen. Ved å dele bilder av seansen på Instagram, kunne de vinne signerte jakker brukt av Therese den dagen.

Les mer

Ring oss

På 22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no