ad-clumns.jpg
Aktuelt / Flyplass, Kampanje-effekt og Nyheter

Takeoff for flyplass-annonsering

En ny analyse fra Nielsen USA viser at nærmere 60% av reisende mener at annonsering på flyplass signaliserer produkter av høy kvalitet. Med andre ord bidrar kanalen i seg selv til å bygge merkevaren.

Reklamen fører til kjøp

I analysen sier over to tredjedeler av de reisende at de legger merke til digitale kanaler på flyplassene, hvorav 35% bekrefter at de har besøkt en nettside eller brukt en app for å finne ut mer om produkter eller tjenester de så annonsert på flyplassen. Hele 13% av disse bekrefter å ha kjøpt produktet eller tjeneste på bakgrunn av markedsføringen. Du kan lese mer om studien og hvilke produkter og bransjer de reisende er mest interessert i å høre om her.

60% mener at annonsering på flyplass signaliserer kvalitet

35% har besøkt en nettside eller brukt en app pga eksponeringen

13% av disse bekrefter kjøpt på bakgrunn av markedsføringen

Ring oss

På 22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no