2016-04-09-10-46-09.jpg
Aktuelt / Nyheter, Samfunnsansvar

Fikk reklameplass for 1 million

I desember annonserte Clear Channel at vi ville gi bort reklameplass til en verdi av 1 million kroner til en veldedig organisasjon i julegave. Vi mottok mange gode søknader og kåret Stiftelsen Organdonasjon som vinner. Organisasjonen håper at en reklamekampanje med tittelen "Si det for å bli det!" bidrar til å snu trenden med flere pasienter på venteliste og færre donorer.

Kampanje over tid for å påvirke publikums holdninger

Kampanjen kommer til å gå på Clear Channels flater over en lengre periode fra juni til oktober 2016 med jevnlig annonsering. Kampanjen har en kuliminering opp mot stiftelsens store arrangement Donasjonsdagen i oktober.

Dette er en form for kommunikasjon som vi aldri har råd til ellers. Samtidig er det så viktig at vi når flest mulig med budskapet om at organdonasjon er noe alle bør ta stilling til. En slik bred reklamekampanje, som vi nå får sjansen til å gjøre, vil redde liv.

Troels Normann Mathisen, informasjonssjef i Stiftelsen Organdonasjon

Ring oss

22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no