onskebronn.png
Aktuelt / Create, Markedsplass og Merkevarebygging og Nyheter

Drømme resultater for P4s Ønskebrønn

I P4 har de en lang tradisjon med å oppfylle lytternes drømmer gjennom Gledespatruljen, i høst tok de det et skritt videre og lanserte «P4s Ønskebrønn». 

Denne gangen ønsket de å gjøre dette med en liten vri ved hjelp av fysiske ønskebrønner. I kombinasjon med dekning på vårt digitale nettverk og adshels, fasiliterte Clear Channel for at det ble satt ut ønskebrønner i de største byene over en to ukers periode. For å fange øyeblikket hadde P4 reportere ved brønnene i de travle tidene på døgnet.

I tillegg til å kunne levere inn ønsker via penn og papir i brønnene, kunne det norske folk levere inn sine ønsker via P4.no. Under kampanjeperioden delte P4 ut alt fra New York-reiser, fisketurer til Lofoten og i selve finalen giftet Anne Sofie og Tommy fra Inderøy seg på direkten i P4s Radiofrokost. Totalt fikk P4 inn over 16 000 ønsker, hvorav ca. en fjerdedel kom gjennom de fysiske brønnene plassert ut i de største byene i Norge.

Sitat fra kunden:

"Da vi skulle lansere P4s Ønskebrønn i høst kom Clear Channel med et veldig kreativt og utradisjonelt løsningsforslag som vi ikke kunne motså. Clear Channel har hele veien strukket seg langt for å oppnå best mulig resultat, og det har vært en fornøyelse å samarbeide med dem på dette fantasifulle og morsomme prosjektet. Vi har samlet inn over 16 000 ønsker fra hele Norge og har med god hjelp fra Clear Channel oppfylt mange av lytternes små og store drømmer, dette er vi veldig fornøyde med." 

- Charlotte Førli, Markedsdirektør P4-gruppen

Ring oss

På 22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no