Aktuelt

Aktuelt / Create, Markedsplass og Merkevarebygging og Nyheter

Drømme resultater for P4s Ønskebrønn

I P4 har de en lang tradisjon med å oppfylle lytternes drømmer gjennom Gledespatruljen, i høst tok de det et skritt videre og lanserte «P4s Ønskebrønn». 

Les mer
Aktuelt / Create, Merkevarebygging og Nyheter

Skandaløse boards med parfyme sampling!

We Are Live og Engelschiøn Marwell Hauge valgte kreative uttak på premium lokasjoner i Oslo sentrum for lanseringen av Jean Paul Gaultiers nye parfyme Scandal.

Les mer
Aktuelt / Nyheter

Clear Channel flytter 1. august

Den 1. august 2016 flytter Clear Channel til nye, flotte lokaler i Schweigaardsgate 16. Vi ser frem til å ønske besøkende velkommen til vår nye adresse. Vi benytter samtidig anledningen til å ønske kunder og samarbeidspartnere en riktig god sommer! Foto: Stor-Oslo Eiendom

Les mer
Aktuelt / Merkevarebygging, Nyheter og Samfunnsansvar

Stiftelsen Organdonasjon fikk reklameplass for 1 million

I desember annonserte Clear Channel at vi ville gi bort reklameplass til en verdi av 1 million kroner til en veldedig organisasjon i julegave. Vi mottok mange gode søknader og kåret Stiftelsen Organdonasjon som vinner. I sommer ruller andre del av kampanjen ut.

Les mer
Aktuelt / Markedsplass, Merkevarebygging og POS

Bil på Brygga 26-28. august

I august blir det stort show hvor en rekke bilmerker samles på Aker Brygge. Publikum får oppleve Tesla, Land Rover/Range Rover, Jaguar, Fiat, Citroen, Peugeot, DS, Ford, AUTOXO, Hyundai, Porsche og KIA på brygga. Messen er nær utsolgt, og alle aktørene har svært spennende planer for dagene.

Les mer
Showcase / Inspirasjon, Markedsplass og POS

Bertel O. Steen satser på kjøpesenter

Bilforhandleren lette etter nye veier for å nå frem til potensielle kunder og testet Markedsplass på kjøpesenter som ny arena for sitt salgs- og markedsarbeid. Det ga så godt resultat at de har signert en årsavtale med Clear Channel på gjennomføring av eventer på Sandvika Storsenter.

Les mer
Aktuelt / Flyplass, Kampanje-effekt og Nyheter

Takeoff for flyplass-annonsering

En ny analyse fra Nielsen USA viser at nærmere 60% av reisende mener at annonsering på flyplass signaliserer produkter av høy kvalitet. Med andre ord bidrar kanalen i seg selv til å bygge merkevaren.

Les mer

Ring oss

På 22 02 34 00. Eller send en epost til post@clearchannel.no